Vilniaus kolegijoje – „Hybrid Teaching: Empowering Educators for the Future“ baigiamasis tarptautinis renginys

2025-10-13

Vilniaus kolegijos Statybos fakultete spalio 8 d. vyko projekto Erasmus+ tarptautinis hibridinis renginys „Hybrid Teaching: Empowering Educators for the Future“ (Hibridinis mokymas: švietimo darbuotojų įgalinimas ateičiai), kuriame dalyvavo Vilniaus kolegijos ir kitų aukštųjų mokyklų dėstytojai bei švietimo bendruomenės nariai iš Lietuvos ir užsienio. Renginys vyko tiek gyvai, tiek nuotoliniu būdu.

Renginyje buvo pristatyta pradinio tyrimo metodika ir įžvalgos, kaip kurti naudotojų profilius mikrokredencialų plėtrai, kurią pristatė Torben Wilke ir Maik Jepsen iš Flensburgo Europos universiteto (Europa-Universität Flensburg); mikrokredencialų sistemos struktūra ir konstruktyvioji dermė tarp šešių mikromodulių, kurią pristatė Roelien Wierda ir Ron Barendsen iš NHL Stenden taikomųjų mokslų universiteto (NHL Stenden Hogeschool); mikrosertifikavimo sistema, skirta dėstytojų nuotolinio dėstymo kompetencijoms su įrodymais ir vertinimo procesais, kurią pristatė Andrejus Račkovskis iš Vilniaus kolegijos Dėstymo meistriškumo centro.

Renginio metu vyko sukurtų interaktyvių mikromodulių demonstravimai, o paskutinėje dalyje – paralelinės praktinės dirbtuvės (gyvai ir nuotoliniu būdu) apie prieinamą hibridinį mokymąsi, virtualaus dėstymo technologinius sprendimus bei hibridinio dėstymo didaktikos ypatumus.

Renginio partneriai: Vilniaus kolegija, ATEC – Pramonės mokymo asociacija(ATEC – Associação de Formação para a Industria, Portugalija), Flensburgo Europos universiteto (Europa-Universität Flensburg, Vokietija) ir NHL Stenden taikomųjų mokslų universiteto (NHL Stenden Hogeschool, Nyderlandai).