Studijų pasirinkimo metas: marketingo ekspertai atrinko programas, svajojantiems apie šią specialybę
Lietuvos marketingo asociacija (LiMA), kaip ir kasmet, surinko su marketingu, komunikacija, reklama, viešaisiais ryšiais ir kūrybinėmis industrijomis susijusių Lietuvos aukštųjų mokyklų studijų programų sąrašą, kuriose marketingas sudaro pakankamai reikšmingą dėstomo turinio dalį bei suskirstė programas pagal tai, kiek ir kokių marketingui svarbių kompetencijų jos suteikia, rašoma pranešime žiniasklaidai.
Marketingo krypties programų grupei priskiriamos Verslo vadybos fakulteto Reklamos vadybos studijos, baigus kurias suteikiamas marketingo (rinkodaros) krypties laipsnis. Šiose programose būtent marketingas yra pagrindinis studijų objektas. Jose studentai įprastai mokosi tiek strateginio, tiek taktinio marketingo, įvairių vertės kūrimo elementų – nuo produkto inovacijų, prekės ženklo valdymo, komunikacijos iki kainodaros bei pardavimų valdymo. Taip pat tikėtina, kad bus studijuojami skirtingi tiksliniai segmentai ar marketingo objektai: B2B, B2C, paslaugų marketingas, tarptautinis marketingas ir ar panašiai. Šiose programose rengiami baigiamieji darbai yra glaudžiai susiję su aktualia marketingo tematika, todėl absolventai studijas baigia turėdami tiek platų, tiek giliai specializuotą žinių rinkinį.
Tarptautinio verslo programa priskiriama verslo krypties studijoms, kuriose marketingas sudaro reikšmingą studijų turinio dalį. Šiose programose marketingas derinamas su verslumo, finansų, inovacijų, valdymo ir vadybos temomis. Nors marketingas studijuojamas tik kaip viena iš keleto svarbių įmonės veiklos funkcijų, tokia integracija leidžia studentams įgyti ne tik marketingo žinių, bet ir plačiau perprasti verslo kontekstą.
Komunikacijos krypties studijų programų grupei priskirta Ryšių su visuomene studijų programa. Šios grupės programos naudingos ketinantiems dirbti turinio kūrimo, vizualinės komunikacijos, viešųjų ryšių ar reklamos srityse. Nors jos nesuteikia marketingo laipsnio, programos padeda įgyti tvirtus pagrindus marketingo karjerai, ypač jeigu studijų dalykai orientuoti į komunikaciją su vartotojų ar verslo auditorijomis ir apima komercinės komunikacijos rūšis – reklamą, ryšius su visuomene, skaitmeninį turinį.
Skaitykite daugiau: https://lima.lt/lt/sertifikavimas/marketingo-studiju-programos-lietuvoje.html
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/m360/naujausi-straipsniai/studiju-pasirinkimo-metas-marketingo-ekspertai-atrinko-programas-svajojantiems-apie-sia-specialybe-120115955
