Multimedijos dizainas

Profesinės veiklos galimybės

Projektinio darbo įgūdžiai garantuos gebėjimą integruotis į daugiakultūrę kūrybinių industrijų aplinką, galimybę plėtoti ir tobulinti profesinę kompetenciją kitose aukštosiose mokyklose Lietuvoje ir užsienyje.

Studijų programos rezultatai

Žinios ir jų taikymas. Studentas išmanys pagrindines medijų meno sąvokas ir sritis, meno krypčių (šakų) istorinę raidą ir šiuolaikines tendencijas, gebės žinias taikyti kūrybinėje veikloje, generuodamas menines idėjas. Suvoks konkrečios medijų meno krypties specifiką bei sąsajas su kitomis meno kryptimis, kurdamas medijų meno kūrinius ir projektus bei medijų produktus, taikys žinias iš kultūrinio, istorinio, ekonominio, socialinio ir kitų kontekstų. Gebės taikyti medijų meno žinias ir demonstruos meninius gebėjimus krypties ir tarpdalykinėse studijose, gebės kūrybiškai pasirinkti audiovizualinės, garsinės ar vizualinės raiškos būdus, naudoti senąsias ir naująsias technologijas bei įrangą kūrybiniame procese bei profesinėje veikloje. Išmanys kūrybinio verslo ypatumus, medijų meno projektų valdymo principus, juos taikys, realizuodamas kūrybinius projektus ir įgyvendindamas kūrybines strategijas. Išmanys sveikatos apsaugos, saugaus darbo, priešgaisrinės apsaugos ir aplinkosaugos reikalavimus, susijusius su konkrečios medijų meno srities veikla, ir gebės jų laikytis praktinėje veikloje.

Gebėjimai vykdyti tyrimus. Studentas gebės kritiškai vertinti medijų meno reiškinius ir atpažinti vyraujančias ar aktualias tendencijas, rinkti, analizuoti ir sisteminti informaciją, reikalingą kūrybinėms problemoms spręsti, naudotis meno ir mokslo tyrimais bei kūrybinių eksperimentų rezultatais. Gebės atlikti medijų meno srities tyrimą, apibendrinti ir taikyti jo rezultatus, realizuodamas kūrybines idėjas medijų meno procese. Naudodamasis tyrimo rezultatais, gebės pasirinkti tinkamus kūrybinių problemų sprendimo būdus, argumentuoti jų pasirinkimą ir daryti išvadas.

Specialieji gebėjimai. Studentas dirbdamas savarankiškai ar bendradarbiaudamas profesinėje ir (ar) tarpdalykinėje aplinkoje, gebės generuoti medijų meno projektų idėjas, teikti kūrybinius pasiūlymus ir pasirinkti sprendimo būdus. Gebės pasirinkti ir taikyti meninės raiškos priemones ir būdus, demonstruoti technologinius įgūdžius, įvaldyti atsirandančias ir besikeičiančias medijas bei technologijas ir jas taikyti kūrybiniuose medijų meno projektuose. Gebės eksperimentuoti kūrybiniame konkrečios medijų meno srities procese, remdamasis asmenine kūrybine praktika, bendrakultūrėmis ir šiuolaikinio meno įžvalgomis, kitų medijų meno kūrėjų veiklos rezultatų analize. Gebės argumentuotai pristatyti kūrybines idėjas ir (ar) projektus, pasitelkdamas vizualinę komunikaciją ir informacines technologijas realioje ir virtualioje erdvėje. Gebės sukurti kūrybinį aplanką (portfolio), remdamasis komponavimo principais ir medijų meno koncepcijomis, laikydamasis technologinių reikalavimų.

Socialiniai gebėjimai. Studentas spręsdamas profesinės veiklos uždavinius, įgyvendindamas medijų meno kūrinius ir projektus bei medijų produktus, gebės komunikuoti su kolegomis, potencialiais užsakovais bei kitais visuomenės atstovais. Išmanys medijų meno kūrėjo ir užsakovo, vartotojo, bendraautorių ir bendradarbių santykius, gebės vadovautis autorių teisių apsaugos, darbo teisės ir etikos reikalavimais, kurdamas medijų meno kūrinius ir projektus bei medijų produktus, juos įgyvendindamas ir viešai pristatydamas. Gebės komunikuoti žodine ir rašytine forma valstybine bei bent viena užsienio kalba profesinėje veikloje ir viešojoje erdvėje. Gebės dirbti komandoje ir bendradarbiauti, imtis atsakomybės už savo ir pavaldžių darbuotojų veiklos kokybę ir turinį, vadovausis profesine etika ir pilietiškumu.

Asmeniniai gebėjimai. Studentas gebės savarankiškai studijuoti, spręsti kūrybines problemas, planuoti savo veiklą, laikytis nustatytų terminų, prisitaikyti prie kintančių aplinkybių. Suvoks moralinę atsakomybę už savo kūrybinės veiklos rezultatus, jų poveikį visuomenei, aplinkai, ekonominei ir meninei raidai. Gebės savarankiškai mokytis ir planuoti mokymosi procesą, kritiškai vertinti asmeninę kūrybinę veiklą, suvoks mokymosi visą gyvenimą svarbą.


Nuolatinių studijų planas
(įstojusiems 2025 m.)

**Laisvai pasirenkamą dalyką studentai renkasi iš siūlomų laisvai pasirenkamų dalykų sąrašo.

*Vertinimas:
E – egzaminas;

D – darbas;
G– gynimas;
LPD – laisvai pasirenkama dalykas.