Vilniaus kolegijos lektoriai pranešimus skaitė Varšuvos Gyvosios gamtos mokslų universiteto (SGGW) Ekonomikos fakulteto 4-ojoje tarptautinėje mokslinėje-praktinėje konferencijoje „MM 2019“ (4-th International Conference on Marketing Management), vykusioje birželio 13 dieną.
Verslo vadybos fakulteto Reklamos ir komunikacijos katedros lektorės Birutė Vaitėnienė ir Laimutė Fedosejeva skaitė pranešimą „Studentų vartojimo įpročiai klimato kaitos problemų fone“ (Climate change risk perception among students and it’s implication on their behavior). Pranešimas buvo paruoštas kartu su ekologe, asociacijos „Ekoda“ vadove Vaida Griškevičiene.
Tarptautinio verslo katedros lektoriai: Gintarė Gulevičiūtė, dr. Margarita Išoraitė ir Muhammad Sohail skaitė pranešimą apie skaitmeninės rinkodaros efektyvumą ir galimybes Baltijos šalyse (Effectiveness and possibilities of digital marketing: a case study of Baltic countries). Buvo pasirinktos 9 skaitmeninės rinkodaros įmonės iš Lietuvos, Latvijos, Estijos ir atliekama atvejo analizė norint išsiaiškinti šios srities situaciją, panašumus ir skirtumus.
Vadybos katedros lektorė dr. Agnė Juškevičienė savo pranešime (Emotional Intelligence in the Business Sector: the Key of the Future?) apie emocinį intelektą verslo sektoriuje bandė aiškintis ar jis yra ateities raktas.
Naujosios technologijos leido lektoriams dalyvauti konferencijoje neišeinant iš gimtojo Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto.

Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultetas