Metų mūšis įvyko! Ir rinkodaros bei ryšių su visuomene atstovai vieną kartą ir visiems laikams išsiaiškino santykius apskritojo stalo diskusijoje „Rinkodara ir ryšiai su visuomene: pakeliui ar į skirtingas puses?“

Birželio 2 dieną Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakultete įvyko apskritojo stalo diskusija „Rinkodara ir ryšiai su visuomene: pakeliui ar į skirtingas puses?“. DXC Baltic Lounge zonoje susitikę ryšių su visuomene specialistai – Arūnas Armalis (ryšių su visuomene agentūros „Opinio.lt“ įkūrėjas), Agnė Daunytė (advokatų kontoros „Ellex Valiunas ir partneriai“ komunikacijos projektų vadovė), Rūta Krukonienė (Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto rinkodaros ir komunikacijos vadybininkė, dėstytoja) bei Mantas Viruišis (ryšių su visuomene studentas) ir rinkodaros specialistai – Marta Paliukienė (UAB „Dora“ pardavimų ir marketingo vadovė), Enrika Čepulienė („Prisma“ marketingo specialistė), Rokas Bekeris (tarptautinio marketingo konsultantas, dėstytojas) ir Jogaila Ivašauskas (reklamos vadybos studentas) smagiai kovėsi kalbėdami apie abiejų sričių skirtumus, panašumus ir pranašumus.

Po įnirtingos kovos nugalėjo abi pusės, pareiškusios, kad nors kartais ir nesutaria, bet taip abiem gyventi įdomiau: tokiuose santykiuose nėra vaidybos, atvirkščiai, – skleidžiasi visos vaivorykštės spalvos.  Visi džiaugėsi Vilniaus kolegijos Verslo vadybos fakulteto dekanės iniciatyva rengti ne tik reklamos vadybos, rinkodaros specialistus, bet šalia jų – ir tuos, kurie ateityje dirbs ryšių su visuomene srityje.  Pasidalinę vertingais patarimais, kaip tobulinti studijas, kad tarp rinkodaros, reklamos vadybos ir ryšių su visuomene specialistai mažiau konkuruotų, o daugiau siektų efektyvių rezultatų, mūšio dalyviai sutarė: keliauti į skirtingas puses negalima, būtina eiti vienu keliu.

Verslo vadybos fakultetas