Lapkričio 30-tosios naktis virto kūrybiškiausia naktimi visame mieste! Net 29 studentai iš trijų Vilniaus kolegijos fakultetų –  Verslo vadybos, Elektronikos ir informatikos bei Ekonomikos – dalyvavo 24 valandas trukusiame renginyje „Creativity Camp“. Dalyviai susipažino su unikalia Verslo vadybos fakultete taikoma kūrybiškumo metodika „Creative Platform“, kurios taikymas užtikrina kūrybišką mąstymą bei gebėjimą organizuoti kūrybiškų idėjų, sprendimų generavimą.

Renginio metu dalyviams buvo pristatytos patikimo Verslo vadybos fakulteto partnerio – rizikos kapitalo fondo „Nextury Ventures“ – globojamų startuolių „Sharecruit“ ir „Feedpresso“ užduotys, kurias studentai sprendė visą naktį, taikydami ivairiausius kūrybiškumo skatinimo metodus. Išaušus rytui, 8 studentų komandos savo pasiūlymus pristatė garbingai komisijai, kurią sudarė aukštojo mokslo ir verslo atstovai.  Šauniausių idėjų autoriai buvo apdovanoti prizais.

Po renginio, kuris Verslo vadybos fakultete vyko jau antrąjį kartą, darbuotojų paieškos platformos „Sharecruit“ įkūrėja Asta Čepulytė ir „Feedpresso“ atstovas Tadas Šubonis akcentavo panašaus tipo renginių svarbą, kadangi startuolių veikla orientuota į jaunąją kartą, todėl studentų pastabos itin vertinamos. Verslininkų nuomone, kūrybiškos, netradiciškos studentų įžvalgos itin reikšmingos ir neabejotinai bus pritaikytos įmonių verslo modelių tobulinimui.