Internetinė rinkodara į pagalbą smulkiajam verslui

2017-01-11

Vakar Tarptautinio verslo katedros organizuotoje apskrito stalo diskusijoje naujausias internetinės rinkodaros žinias aptarėme drauge su „Omnicom Media Group“ media strategu, konsultantu Aurimu Pauliumi Girčiu, verslo atstovais, bei Verslo vadybos fakulteto lektoriais ir studentais.

Vakar Verslo vadybos fakulteto Tarptautinio verslo katedra surengė apskritojo stalo diskusiją „Internetinė rinkodara į pagalbą smulkiajam verslui“. Naujienomis, aptartomis pasaulinėje „Dmexco“ konferencijoje, vykusioje 2016 m. rugsėjo mėn. Vokietijoje Kiolno mieste pasidalino internetinės rinkodaros ekspertas, Omnicom Media Group“ media strategas, konsultantas Aurimas Paulius Girčys. Internetinės rinkodaros  technines galimybes pristatė katedros lektorė Gintarė Gulevičiūtė.

Apskrito stalo diskusijoje dalyvavo verslo atstovai,  Verslo vadybos fakulteto dėstytojai bei studentai. Diskusijos dalyviai pripažino, kad internetas yra neatskiriama mūsų gyvenimo dalis, todėl rinkodara internete gali padėti smulkiam verslui vystytis. Tačiau labai svarbu pateikti teisingą turinį, kuris  atitiktų kontekstą. Orientacija į žmones vis tiek išlieka svarbiausia rinkodaros užduotimi. Vartotoją būtina informuoti apie tai, kas jam yra aktualu, o tą padaryti būtina jam priimtinu būdu, pasirinkus patį tinkamiausią kanalą žiniai skleisti. Didelis kiekis duomenų nepasiteisins – „svarbu ne kiekybė, bet kokybė“ savo pranešime akcentavo Aurimas Paulius Girčys. Turime atrinkti ir pateikti tik aktualius konkrečiam kontekstui ir tikslui duomenis. Ateitis – „programatic TV“ – naujas individualizuotas rinkodaros kanalas, kuriame kiekvienam žiūrovui bus rodomos specialiai jam parinktos ir aktualios reklamos.

Verslo vadybos fakultetas