Nerijus Kalinauskas

2012040502Kaip ir dauguma jaunų abiturientų sprendžiau dilemą – ką noriu veikti šiame margame pasaulyje. Praėjus metams nuo Panevėžio J. Balčikonio gimnazijos baigimo suvokiau, kad man įdomiausia, kūrybiškiausia, paslaptingiausia sfera – kultūros vadyba. Nemeluosiu – stodamas į tuometinę Vilniaus konservatoriją 1997 m. svajojau tapti šou verslo banginiu ar mažiausiai delfinu. Taigi, 1997 m. įstojau į tuometinę Vilniaus konservatoriją, muzikos verslo vadybos programą, o 2005 m. jau Vilniaus kolegijoje baigiau kultūrinės veiklos vadybos studijas.
Baigęs mokslus dirbau ten, kur reikia kūrybiškai mąstyti: drabužių tinklo „EFFIGY” marketingo direktoriumi, drabužių tinklo „UTENOS TRIKOTAŽO PREKYBA” rinkodaros vadovu Lietuvai ir Ukrainai, laisvalaikio bei sporto drabužių ir avalynės tinklo „SPORT LINE” „NIKE“ ženklo rinkodaros vadovu Lietuvai, Žiniasklaidos planavimo agentūros „PHD” generaliniu direktoriumi. Dabar esu SBA koncerno strateginio marketingo direktorius.
Vilniaus kolegijos Menų fakultetas – vieta, kurioje susitinka menininkai ir meno pardavėjai. Mokydamasis tuometinėje Vilniaus konservatorijoje gavau pradinių kultūros vadybos žinių bei gausybę praktinių patarimų – mokiausi bei buvau mokomas bendraminčių, kolegų, su kuriais gyvenime dar ne kartą teko susidurti. Dauguma Menų fakulteto dėstytojų – patyrę bei pripažinti kultūros vadybininkai, tad gauti teorinių vadybos žinių su specifiniais, tik kultūros valdymui būdingais, prieskoniais – tikra dovana meno vadybos studentui.
Rinktis kultūrinės veiklos vadybą rekomenduoju žmonėms, pasiryžusiems garsinti Lietuvos menininkus pasaulyje. Šių laikų kultūros vadybininkas turi siekti ne tik vadybos, rinkodaros, personalo valdymo žinių, bet ir gebėti mąstyti kūrybiškai, „out of box“. Ateities kultūros vadybininkams linkiu rasti savą nišą plačioje meno rinkoje bei realizuoti kūrybiškiausias idėjas.